• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Inför mitt första samlingslån

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Angav du högre lön än var som visas på UC? Annars tycker jag inte det var så många uppgifter de ville ha, på mig så var det ingen komplettering för ett år sedan fick 350k, angav samma inkomst som UC.

Kan man ringa o förklara att man e sjukskriven nu och df drog tillbaka ansökan , eller skulle det orsaka problem för dom andra alternativ jag har
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Jag angav typ det som stog på uc, men problemet är att jag just nu är sjukskriven senaste månader och ska börja jobba snart igen har fast kommunal jobb .... och jag skulle betala av alla skulder denna vecka ... det e inga konstigheter att man är sjukskriven men tyckte det e jobbigt med det sen kan dom kanske neka pga att jag e sjukskriven just nu
Ok, då förstår jag dig, prova Santander istället
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Kan man ringa o förklara att man e sjukskriven nu och df drog tillbaka ansökan , eller skulle det orsaka problem för dom andra alternativ jag har
Du har alltid rätt att ångra ditt val hos Låneförmedlaren och välja ny bank istället du ska bara tala om att du ångrade ditt val och vill välja ny bank.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Du har alltid rätt att ångra ditt val hos Låneförmedlaren och välja ny bank istället du ska bara tala om att du ångrade ditt val och vill välja ny bank.
Jag ha mr gjort det sade det blev för struligt och jag har fakturor o betala denna vecka var planen, han skulle fixa det och så ska dom öppna upp igen så tråkigt dom förlora en kund där marginalen
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Du har alltid rätt att ångra ditt val hos Låneförmedlaren och välja ny bank istället du ska bara tala om att du ångrade ditt val och vill välja ny bank.
För ett år sedan sökte jag på Advisa och fick många erbjudanden, valde först Lån&Sparbank och på deras så stod det inget om komplettering dagen efter ringer de och vill ha telefonnummer till min arbetsgivare, trams tyckte jag och kontaktade Advisa igen och sa att jag ångrat mig och vill ha Marginalen istället. Efter 5 minuter så var allt signerat och klart pengar på kontot efter 3 dagar
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
För ett år sedan sökte jag på Advisa och fick många erbjudanden, valde först Lån&Sparbank och på deras så stod det inget om komplettering dagen efter ringer de och vill ha telefonnummer till min arbetsgivare, trams tyckte jag och kontaktade Advisa igen och sa att jag ångrat mig och vill ha Marginalen istället. Efter 5 minuter så var allt signerat och klart pengar på kontot efter 3 dagar

Jag förstår det jag skulle löst det med kompletteringar men skulle ta mig några dagar , men imorse sade dom allt såg bra ut och eftermiddag vill du ha kompletteringar, nej blir bara irriterad då förlora dom ennkund
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
För ett år sedan sökte jag på Advisa och fick många erbjudanden, valde först Lån&Sparbank och på deras så stod det inget om komplettering dagen efter ringer de och vill ha telefonnummer till min arbetsgivare, trams tyckte jag och kontaktade Advisa igen och sa att jag ångrat mig och vill ha Marginalen istället. Efter 5 minuter så var allt signerat och klart pengar på kontot efter 3 dagar

Jag fick 175 av Santander

Har resursbank som ger hela summan , hur är dom vill dom ha komplettering?
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Det blev resurs lite sämre ränta men hela beloppet skulle dom utbetalas, sen ville dom ha styrkt id som komplettering och det fick dom , så får se nu hur det blir om det blir godkänd
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp